heeeej jag lever faktiskt :D

nu har jag inte skrivit pa mycket lange, men det ar for att alla finals har tagit all enrgi jag har ur mej, finals ar jobbiga, slitsamma och stressiga :S det ar en final over allt man lart sig under terminen som gatt, och jag ar en san som lar mej just for det testet, sen ar det bortglomt dagen efter, sa for mig har denna veckan varit sjukt jobbig, men nu ar jag klar med alla dumma finals, och nasta ar ska jag inte missa mer an 2 dagar, for da slipper man ta alla finals :D sa det ar ett av mina nyarsloften faktiskt :D
nu har jul lov :D jaaa, JUUUL LOOOV :D snart JULafton och snart NYAR :D
allt kanns bra och jag tror inte jag kommer falla in en en djup depression nu under jul, jag har det faktiskt masssa bra har, och jag menar vi ses snart, om 5 manader sa ses vi igen :D imorgon har jag varit har 5 manader , da ar det bara 5 sma manader kvar, sen ska jag pussssa och krama alla :D o festa , MASSA:D

mitt jullov blir nog topppen bra, firar jul med tjocka slakten, sen aker till INDIANA , me bil, som tar 5 timmmar, haha :D och firar med andra sidan tjocka slakten :D mycket nya manniskor att traffa :D
hopppas mitt nyar blir braa, formodligen battre an forra :D haha

jag ar lycklig som tusan, lycklig over att vara har, lycklig over att snart traffa alla igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0