in your arms

wihu, halva veckan ar avklarad, alskar nar det ar onsdag faktiskt, dels for att halva veckan har gatt, dels for att vi har dinner at grandmas house ikvall, jag alskar hennes mat, fast jag alskar min vardpappas mat ocksa men det blir inte att vi ater tillsammansa sa mycket pa veckorna sa da ar det ju kul att alla samlas for middagens hos grandma (:

Idag var skolan kul, hade en redovisning och den gick suuuper ! (: annars hande inte sa mycket i skolan, inte nagot ovanligt iaf :)

inatt dromde jag natt sa sjukt konstigt, jag dromde typ att jag var sen till skolan, men jag var hemma i mitt rum, med nagra andra svenska vanner och jag dromde om mamma att hon och jag brakade om det och att jag var helt sonderstressad men jag dromde om typ skolan i USA, att jag skulle missa bilogin och att jag var sur for jag har missat 2 dagar av skolan redan. sen nar mitt alarm ringde sa kandes det fortfarande verkligt och efter en minut insag jag att det hela bara va en drom, men sen snoozade jag igen och dromde samma igen, det vart verkligen knappt. sa jag kande ingen lust att ga till skolan idag eftersom jag vart sa stressad. haha :D

Pratade me min fina Erika innan i Skype och jag saknar henne sa galet galet mycket, har bara kant henne i ett och ett halvt ar, men det kanns som jag alltid kannnnt henne <3

och min underbara maggan skaffade ROBIN BENGTSSONS autograf till mig idag som hon tar med sig hit nar hon kommer om 4 VECKOR OCH 3 DAGAR :)))) !


pussssss



LET ME SIGN...............


Kommentarer
Postat av: Erika

SAKNAR DIG SÅÅ MKT! <3

2010-02-18 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0