jag ar en valdigt dalig bloggare..

jag ska inte satsa pa en karriar som bloggare for jag ar for lat av mig for sant, typ 10 inlagg per dag, no way att jag skulle klara de, gor knappt 10 inlagg per manad :$ haha

men livet rullar pa och ibland vill man bara stoppa tiden och kanna efter vad man verkligen innerst inne vill, for varje dag kanner man olika kanslor, eller ibland kanner jag ocksa olika kanslor pa en och samma dag, jag kan ha en toppendag och bli deppig av att jag ska lamna allt detta snart, sen kommer det bara som en vind och jag kan sitta och lipa for jag saknar allt hemma och vill vara dar. Jag vet inte men kanslorna forandras hela tiden och det skrammer mig, men det ar inte latt att leva ett liv har och samtidigt ha tankarna pa ett annat liv hemma, men jag har klarat det i snart sju manader och jag VET att jag kan klara det (:

Jag ar valdigt lycklig har, jag har valdigt kul med mina vanner och jag gillar att bo dar jag bor, och jag gillar min familj och alla mina vanner i skolan, jag gillar aven skolan, kanske inte precis alla amnen men jag gillar lararna och att skolan ar sa fin (:

Jag borjade precis dagen med frukost och nu sitter jag i min sang och har ganska mycket pa schemat idag, plugga, skicka CV:n till Sverige, ga pa promenad, sola, farga haret (: Lyssnar just nu pa everything i DO i DO it for you, och jag alskar den laten, sa fin och det blir att man vill grata for den ar sa fin :D

sen en annan sak som jag lipade massor till igar va att robin bengtsson( jaaa, han fran idol) ska komma till staden jag gar i skola i pa ONSDAG, alltsa ar jag inte hemma, och jag bara kande hur orattvist det ar, han har varit nara min hemstad 2 ganger nu, och allt jag vill ar att traffa han, men nej :( men jag ska aka till svenljunga nar jag kommer hem, lita pa de :D

Igar pratade jag med mamma, pappa och fredrik pa telefon , det var sjukt bra, andra tredje gangen vi pratat pa telefon, andra gangerna pratar vi pa skype, men kanns mycket battre pa telefon <3

kanske uppdaterar jag ikvall ;)

forresten e det bara 4 veckor och 6 dagar tills maggan sitter har med mig, och jag kan inte beskriva hur lycklig jag blir nar jag tanker pa det <3




clara, i love you, en av mina basta vanner har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0