Skolan ar inte latt i Usa!!

det sjuka ar att alla sager det, utan jag, for skolan ar sjukt svar har :O jag dor snart, assa matte kan ta sig nagonstans, for det ar sa himla komplicerat och innehaller sant jag ALDRIG i hela mitt liv kommer att anvanda mig av, varfor ska jag veta vad 6x delat med x+4 plus 4 delat med x + 5 delat med x-2 ar ? det ar inga NORMALA utrakningar som man raknar ut sa :O

jag har inte pa daligt humor men matte far mej verkligen sur ! (;

Idag hade jag en bra dag i skolan, faktiskt super, hade min nya blommiga kjol pa mej ocksa :D gjorde ett history test och lamnade in min engelska essay, den kommer sakert inte alls vara bra, men det skiter jag i :D

fick mina betyg hem i brevladan i helgen och sagar sag det ut

math B+
biology B+
PE A
STUCO A
English C
American history A
Personal Finance A

:D
jag struntar i mitt C i engelska, for det ar bara sa svart och massa korta historier att lasa hela tiden, och det ar sa trakigt sa jag bara orkar inte, men jag alskar personal finance, alskar lararen, sa goooo :D

idag kom en bog fram till mig och han ar sa soot, han sa att han maste adda mej pa facebook, for vi ser alltid varann saa ofta :D haha


dagarna rullar pa och pa torsdag har jag vatt har 30 veckor och nasta torsdag har jag hundra dagar kvar, fattar hundra ynka dagar :O dagen jag aker hem kommer bli den BASTA och den varsta.. huh :( hur blir allt nar jag kommer hem kan man undra :) forhoppningsvis varldens basta sommar iaf :D sen sista aret :D:D SP3C :D


maggan kommer snart, om sisadar en manad, underdunderbaaart !

saknar ALLA dar hemma, ni finns i mina tankar jamt och alltid !



Kommentarer
Postat av: kristin

antar att du har matte obligatoriskt? jag hoppas verkligen att jag slipper det, ;) haha!

2010-02-22 @ 17:35:23
URL: http://kristinfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0