2o1o, nytt ar med nya mojligheter

Forst och framst, GOTT NYTT AR !

Jag har inte haft tid att blogga nu pa ett tag, men nu har jag iaf lite tid sa jag tankte uppdatera lite :)
Jag firade min nyarsafton hos Jenni och vi hade jatte trevligt :D

Igar var hade jag ett sa sjukt bra humor, jag var jatteglad och livet kandes helt sjukt underbart, det gor det fortfarande, men ibland kan det bli jobbigt att forsoka dolja allt som ar jobbigt, men jag vill bara lamna allt jobbigt bakom mig, jag fick lamna det i 2oo9. Detta aret ska bli helt otroligt bra, inga problem, bara massa bra saker ;) med mina underbara vanner och min underbara familj :D
Och nej, jag har inget forhallande, jag och en av mina kara vanner gifte oss igar pa facebook, mest for att jag ville dela lika alla hans pengar (A) haha nee men mest for att jag ar trott pa att ha statusen SINGEL, men pa ett satt ar jag inte det, det finns sa mycket fordelar med att va singel, jag menar har man ett forhallande sa kan man ge sig fan pa att man brakar och har sina problem :D ar bara sa trott pa att vara ledsen och typ ma daligt pagrund av att nagon annan lever sitt liv och bara skiter i en, sa jag har bestamt mig for att aldrig bli kar igen, iaf inte pa ett tag, utan bara leva livet och inte vara beroende av nagon annan, for karlek gor verkligen att nagon annan styr over ens liv ;O

2oo9 var ett underbart ar for mig, visst fanns det saker jag kunde gjort annorlunda, men i det stora hela sa var 2oo9 underbart, fester, vanner som fyllde 18, aka till USA

:)

Idag ska jag skriva lite CV:n och hoppas pa att jag far sommarjobb i sommar :) ar ute i god tid nu iaf ;p

LIVE LOVE LAUGH

I love my friends and family , you are the reason I am who I am
<3





Kommentarer
Postat av: oskar flin ;)

så sjukt sööööööt är du malin! saknar dig massa! :)

2010-01-02 @ 22:11:14
Postat av: Carolina

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:24:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0