sunday:D

idag var det verkligen SUNday, det var soligt och skont utomhus :D Jag och min vardfamilj skulle ut pa hike, vi skulle ga 5.3 miles, vet inte riktigt hur langt det ar , men det var planerat att ta 2 timmar :D vi borjade vandra och 4 timmar senare satt vi i bilen hem, efter undegar 10 miles :OoOO jag va helt javla dod, nasta gang haller fan jag i GPS:en och leder gruppen, jag var sa sjukt trott i benen och i huvudet och allt :O herre, men det kanns ju bra efterat iallafall:D

Min helg var bra, hade ju 4 dagar helg pagrund av 2 snowdays, helt underbart :D jag akte och shoppade med Jenni och hittade massa :D sa kom hem nagra kladesplagg rikare och nagra hundralappar fattigare, men det kandes braaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Maggan kommer, och hon har bokat biljetten, sa jaa HON KOMMMER :D hon ska folja me pa min vardfamiljs semester, kanske BAHAMAS eller CALIFORNIEN, :Oo JAG DOR, det kommer bli underbart :D

Nu ska jag snart ata family dinner och sen lasa en trakig historia som jag maste last for engelskan imorgon...

det ar sjukt, tiden gar sa fort, JAG ALSKAR ATT VARA HAR, MEN JAG ALSKAR OCKSA ATT VA HEMMA


<3


Kommentarer
Postat av: Maggan

JAAAA, JAG KOMMER FÖR FAN! <3 tror jag dööööör :D hah

2010-01-11 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0