the last song..

jag langtar verkligen tills den filmen kommer ut pa bio, den verkar sa mysig och bra, och sa ar det en saa snygg kille i filmen med :D xtra MYS :D langar ocksa tillls dear john ar ute pa bio, ocksa en sadan dar mys film som jag sakerligen kommer bola till :D

mitt liv ar bra, jag alskar att vara har, tanken slog mej sa hart i lordags att jag kommer lamna allt detta om ungefar 4 manader, alla vanner, larare och ovriga manniskor jag kanner har, och extra mycket min vardfamilj :( sa sorgligt nar man tanker pa det! Jag gillar skolan har, alla larare ar sa harliga, alla manniskor ar sa roliga, detta ar nagor jag aldrig aldrig kommer gora igen, jag har sa manga minnen med mej fran har, sa manga nya vanner och sa mycket nya erfarenheter, jag kanner att jag kan hitta mig sjalv har, den jag vill vara.

flin var sa soot och skrev ett sa gulligt inlagg om mej, det var natt av de sootaste jag last, tack finfinfina DU, jag saknar och alskar dej <3

snart one tree hill :)))))))))))
pusssssssssssssssss


jag klippte mej ocksa forresten :D


Kommentarer
Postat av: Maggan

Saknar dig och tänker minst 10 gånger per dag att jag snart kommer vara hos dig !!!! Och ditt hår var skitfint, har också funderat på att klippa kort :D men vet ej om jag vågar. får göra det i usa kanske :D haha :P saknar o älskar dig :) pusspss

2010-01-26 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0