julafton 25/12 2009

DET AR JULAFTON IDAG, EN GANG OM ARET, OCH JAG FIRAR PA "FEL" DAG, men det ar ju inte sa stor skillnad pa dagarna, faktiskt var denna dagen mycket mer perfekt att fira jul i USA pa , for idag snoar det, igar regnade det, sa det var smart att dom firar en dag efter har.. ;)
just nu sitter jag och Audrey i soffan, resten sitter vid bordet, vi har atit julmat nyss och paketen oppnade vi pa morgonen, kunde nog inte blivit battre an sahar, min jul i USA var alldeles alldeles underbar .. (a)
jag fick:
en mini laptop
skor
halsband
vantar
sjal
gitarr(lana fran min vardbror)
GITARRLEKTIONER !!!
tuggummi
troja
pyjamas
idol dvd
filt
parfym
halsband
laptop vaska
presentkort
vattenflaska
sakeert nagot mer som jag glomt, men iallafall ar jag skit nojd :D

MERRRRY CHRISTMAAAS


Kommentarer
Postat av: My

jag saknar dig oxå malin !!

hoppas du tar hand om dig där borta :*:*

2009-12-29 @ 15:00:08
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0