dålig uppdatering.. igen och igen och igen

ska jag vara ärlig(som jag förövrigt alltid är) så har jag inte orkat att blogga, även att jag haft hur mycket tid som helst så orkar man alltid göra saker, ibland vill man bara sitta och inte göra någonting, eller det blir oftast så att jag sätter mig och kollar bilddagboken, facebook och massa bloggar.

Har faktiskt ingen ork att skriva en sammafattning om dagarna som flödat nu medans jag inte bloggat.
Så därför tänkte jag koncentrera mig på dagen som kommer och även de följande dagarna.

Imorgon är det ju då nyår som jag faktiskt inte tror att någon undgått(förutom dom senila, för dom vet nog faktiskt inte att det var julafton för en vecka sedan heller)
jag ska fira nyår i tranås, först en förfest med mina tjejkompisar sen vet jag inte ;o men det är sånt som lär märkas imorgon. Jag ska iaf ha på mig min lila klänning och ett par mönstrade tights, sen ska jag locka håret också, hoppas det blir fint :)

Idag ska jag faktiskt inte göra speciellt mycket, tror jag inte, jag hade tänkt att kolla på High School Musical 2 nu som går på kanal 5 klockan 14;05, sen ska jag nog träffa Linus en stund och sedan ska jag kanske sova hos Magdalena, vi ska nog sola lite och så me, borde egentligen börjat för längesen om jag velat vara brun på nyår, men skitsamma, jag är ju faktiskt född vit !

om jag skriver mycket mer så kommer nog ingen orka läsa, men en sak till ska jag skriva :
 
finns det någon person som åker som utbytesstudent med STS 09/10 så skriv gärna, för det ska jag med göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0