If Tomorrow Never Comes

det är hemskt att tänka så men tänk om morgondagen aldrig kommer, om man bara går och lägger sig och aldrig mer vaknar, visst att man själv inte lider av det, men dom i sin omgivning blir lidande av det, kanske så hade man ett stor bråk och så går man och lägger sig och aldrig mer vaknar och det sista man sa till varann var :
- " Jag hatar dig "
-"och jag dig"

fyy vilket dåligt samvete jag skulle ha då om någon nära till mig skulle dö då jag sagt dom orden :(
Det är väldigt lätt att säga dumma saker när man är arg. Jag säger ofta jag hatar dig när jag är arg, kanske ska börja säga nått annat, men att säga " jag tycker mindre om dig nu än vad jag brukar" är dels för långt och det låter snällt :O eheh

ne men andledningen till att jag valde den överskriften var att jag lyssnar just nu på Kevin Borg när han sjunger If tomorrow never comes, han sjunger den till sin flickvän, jag hade verkligen varit världens lyckligaste om min kille sjöng den låten till mig, den är så vacker och kärleksfull. Jag ryser när jag hör den, väldigt romantiskt, tänk på det alla killar !

Idag har varit en bra dag till, har faktiskt varit glad hela veckan även att vi har ganska mycket i skolan nu så är jag glad, gick igenom hela historia provet från början till slut idag på lektionen, jag tycker faktiskt det är väldigt interessant så jag ska faktiskt lägga ner mycket energi på pluggningen denna gången, eller ah om jag orkar.

har bara tatt de lugnt idag efter skolan, kollat på tv, som sagt är min dator sönder, så just nu sitter jag på min lillebrors, han an va ganska snäll ibland, men det beror nog endast på att han vräker i sig pepperkakor :O

bonde söker fru är väldigt bra och fan va jobbigt att bögarna e snyggast i programmet :O asså jag är nog bög eller nått :O eheh,
jag ska också säga att jag har INGENTING emot homosexuella, jag känner verkligen ingen äckelkänsla eller nedvärderingskänsla till dom, dom har lika mycket rätt som en hetero !

.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Hur fasen vet du att jag har hår på mina bröstvårtor? :O Har du TITTAT? Höhö :):)



Du är sååå fruktansvärt bra Malin. Ett liv utan dig vore inte värt att leva.

Att vakna varje morgon & veta att man har dig som vän är helt underbart. Bättre vän får man nog åka runt jorden tills man dör för att hitta.

Jag älskar dig Malin. Glöm aldrig det! <3

2008-12-11 @ 08:28:54
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh Malin jag blir så glad av dig...

för alltid när jag möter eller ser dig så skiner du som en sol och missar aldrig ett endaste hej...

det gör dig så bra...



Å tack, äntligen en till som inte nedvärderar homosexuella... that's right....



Älskar dig sötnos, hitta på något snart <3

2008-12-11 @ 21:18:39
URL: http://ejdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0