måndag

en väldigt bra måndag faktiskt, vaknade i tid, upp till skolan, hade geografi, matte, och ingen engelska för vi fick istället gå och kolla på skollaget som spelade hockey, kul . Sen så hade jag tidig spanska idag för margariiita är så snäll mot mig så jag fick de ;) Sen åkte jag hem och då hade jag fått två stora brev , ett var ifrån Yves Rocher, massa gratisprodukter och sen ett till ifrån STS där det stod att jag blivit antagen till ett high school år i USA 09/10 . Blev väldigt väldigt glad faktiskt ! Nu är det bara att söka stipendiet, söka jobb och gå på massa besök och ta massa äckliga sprutor hos doktorn, det är det värsta men annars känns allt så bra, det är endå ganska långt borta så jag har ingen panik just nu, men det kommer nog det me :) men just nu är jag bara så glad

sen har jag förresten laddat hem massa julmusik, plus idollåtar och andra nya låtar som jag sitter och lyssnar på nu, julmusiken skapar verkligen julkänsla i magen. Måste verkligen komma på en önskelista snart.

usch nu måste jag gå och plugga har prov imon i matte, inte min starka sida tyvärr:(

min att göra i skolan lista ser ut såhär fram till jul :
Tis 9/12 matteprov
Tors 11/12 muntlig redovisning i PL
Tis 16/12 Historiaprov
19/12 Bokrecension, Landanalys inlämnas

faktiskt inte så farligt för att vara samhäll

Kommentarer
Postat av: henrik.t

Grattis på dej vad rolit för dej att du blev antagen till ett high school år i USA 09/10 PUSS

2008-12-09 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0