mindre bra dag

idag har det tyvärr varit en mindre bra dag i mitt liv, usch det är tråkigt med sånna dagar, hade matteprov idag, gick iofs rätt bra, bara att jag löste en uppgift på mitt kladdpapper sen kastade jag det för jag tyckte det lät orimligt, sen när jag kom ut och frågade vad Alexander skrivit sa han att han skrivit det jag skrev, så jag gick in i klassrummet , letade upp mitt kladdpapper ur papperskorgen och gav det till min lärare och hon sa ; "vad håller du på med" när jag berättat hur det var, blev först rädd att det var elakt menat men sen började hon skratta, BRA de , kommer nog endå inte få poäng för det men bara att hon ser att jag egentligen kunde den :)
Annars har dagen vatt bara sådär kul, väldigt trött idag, väldigt skoltrött just nu, det är sjukt, orkar typ ingenting, känns som om vi har massa saker och inte hinner med nått annat, men det gör jag, jag sitter alltid vid datorn, fast nu ska jag inte göra det så mycket, dels för att jag ska börja kolla på tv istället eehe, men också för att min dator har fått virus och min pappa beskyller mig för att ha orsakat det pågrund av att jag har för mycket skräp på datorn, asså han kan verkligen ingenting om data, så jag fattar inte varför han ens försöker låta proffsig :O eheh .
Men aah, nu vet ni att jag inte kommer sitta så mycket, har egentligen ingen tid till det heller, det kommer bli fullt upp till jul och på jullovet, kommer jag ens ha något jullov ?
kanske julafton blir lugn, kanske inte , det märks :)

andra avenyn gör iaf kvällen lyckad, så sjukt att man kan va besatt av ett tv program, jag och emma satt o diskuterade och störde oss på massa på andra avenyn och försökte hitta lösningar och sånt, vi är knäppa eller nått




Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Duuuuuuuu i mitt <3

2008-12-10 @ 19:04:33
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0