ojj

jag har verkligen varit dålig på att skriva här, dels för att min dator har virus och jag just nu får låna min brors dator och dels för att jag inte haft tid att skriva, eller någon lust faktiskt, har flera gånger gått in på nytt inlägg men sedan ångrat mej och kryssat ner. Kanske för att jag inte haft något speciellt att skriva om eller för att jag tycker det är ganska tråkigt att skriva när ingen kommenterar.

men nu tänkte jag faktiskt skriva lite, eller ganska mycket om jag orkar(fyfan vad lat jag låter):O
iaf så var det en vecka sedan jag skrev senast så jag kan snabbt sammanfatta min vecka ;

i fredags var jag med maggan och vi kollade på idol finalen och gick sedan bort lite till luciacupen.
Jag blev skit glad och rös i hela kroppen när dom spelade upp Kevins vinnarlåt när han vann, han är så jävla bra. Jag tycker Alice är sjukt bra också, och så himla söt! Men kevin är absolut värdig vinnare.
I Lördags så var jag först lite med Amelie och Lovisa och sedan åkte vi till Andreas där massa folk var, det var mysigt.
I söndags tror jag att jag pluggade största delen av dagen, det är förresten det jag gjort hela veckan också, pluggat och inte orkat göra nått annat.

och nu är det torsdag och en dag kvar sen så får vi lov det ska bli så himla skönt, en hel termin har gått nu, de e sjukt vad tiden har gått fort.

Idag iaf så hade vi först en lektion där vi gjorde klart våran landanalys, blev klar med min om Australien, kändes inte så bra när jag lämnade in den, känns som om att jag kunde gjort det mycket bättre, men så skönt att lämna den, trodde faktiskt aldrig att jag skulle hinna, trodde att jag skulle få sitta ikväll med, men jag jobbade som fan igår.

Sen efter den lektionen så hade vi jätte mysigt med världens bästa klass, vi åt frallor och pepperkakor och efter det så kollade vi på ensam hemma 1 , så jävla sjukt bra film! Men det kan bli lite jobbigt att sitta på en hård trästol i en och en halv timme :(

sen efter det så åt vi julmat i skolan och sen så hade vi julshow, och jag har ju sån jävla tur så jag blev utvald till att leka på scenen, jag som verkligen älskar att stå inför massa människor ;) Fast jag fick faktiskt ligga ner, och ha ett knäckebröd i munnen och sen skulle Jimmie göra armhävningar och äta upp knäckebrödet. Vi kom trea men vi förtjänade faktiskt första plats eheh

jag är så jävla glad nu, för imorrn är det underbart efterlängtat jullov + fest
det kommer bli väldigt kul



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda malin!!!;D

Kul ska vi ha:D

Puss!:*

2008-12-19 @ 12:34:04
URL: http://thisismylife-lalla.blogspot.com
Postat av: Johanna

svar: Hejsan på dig, och tack så jätte mycket :) Jag hjälper själv inte med bloggdesigner men hon som har gjort min står länkad på min blogg,så klicka in på hennes sida och fråga henne om hjälp . hon är jätte duktig.

2008-12-25 @ 08:58:44
URL: http://jowhanas.blogg.se/
Postat av: Jenny<3

Vill ni ha en ny design? Läs detta!



1. Ni kan kolla under kategorin Design där jag lottar ut designer lite då och då.

2. Eller så kan ni köpa en design.

skicka då ett mail till: [email protected]

2008-12-26 @ 12:33:56
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiin blogg:D

2008-12-26 @ 15:42:44
Postat av: Johanna

Svar: Heej. åh vad kul att du hittade till mig då!:D du blir den andra denna vecka som har hittat till mig pga av utbyesstudent :) haha jag började ganska tidigt så jag är i stort sett klar med allt vilket är rätt skönt! jag bor i lilla umeå...dudå? :)

2008-12-27 @ 23:28:13
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar; jaa men verkligen! oj det tänkte jag inte på, vi kommer ju säkert åka tillsammans :) kul att redan få kontakt med någon :) nej jag ska inte åka på det lägret, vi kom på att det var ganska dyrt och att det kanske kan vara bättre att typ åka på någon resa mitt i året (för det kommer säkert vara sånna) ska du åka på det? :)

Okej. har du valt en stat som du vill vara i?

2008-12-28 @ 11:18:25
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar; jaa verkligen! :) aa, bra tänkt, det var ju ganska dyrt så. jajjamen, jag valde california och jag hoppas väl också på att hamna någonstans där eller typ i south carolina eller liknande :) jag är råtaggad :D

2008-12-28 @ 13:54:37
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: joo msn : [email protected] :)

2008-12-28 @ 15:30:55
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0