söndagkväll

alltid lika tråkigt att sitta här och veta att imorrn är det skola igen, upp tidigt och sen iväg till skolan :( usch vad jag INTE längtar ! Har iaf haft en skön dag idag har inte gjort något som helst ansträngande, inte städat som jag skulle, inte pluggat som jag också skulle, inte gjort någonting känns de som, eller jo övningskört har jag gjort, gick faktiskt ganska bra, höll bara på att köra på en bil i korsningen där filip 150 krockade en gång, men men, det gjorde jag inte nu , glad för det, för har verkligen inte ekonomi till att betala sånna dyra kostnader :(

som sagt skolvecka, går hela veckan, om jag nu inte blir allvarligt sjuk och måste va hemma, sånt som kan hända ;)

godnatt


Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Jag har inte råd att ersätta dig om du försvinner heller!

Ta det lugnt i trafiken Malin, för du! Jag vill ha dig kvar i livet.

En sådan underbar & fin människa som du skulle vara hemskt att mista!

Jag älskar dig Malin, försvinn aldrig i från mig <3

2008-12-08 @ 17:41:47
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0