helg snart

Det e snart helg igen ju, helt underbart skönt ska de bli med lite ledigt. Förra veckan vid denna tiden satt jag här hemma och var sjuk, men nu e jag faktiskt fri från febern har bara lite förkylning kvar men det hör ju faktiskt till vintern lite tror jag :)

lugn dag idag i skolan faktiskt, var prov först på morgonen i samhäll, det handlade om att jämnföra USA;s statsskick med vårat svenska, gick hyffsat bra och med inte allt för höga förväntningar så e jag nog faktiskt en bra bit över G, men inte högre, de ska jag inte räkna med, men skrev ganska mycket, men vet inte om det riktigt tillhörde frågan.
Jag har endast två prov och fyra inlämningar kvar nu innan lovet. Verkligen ett behövligt lov, och sen när man kommer tillbaka så e de 2009 känns fakttiskt lite små skumt men endå så e vårterminen alltid längst och tråkigast :O Sen kanske det bli USA ett år, skulle inte va fel, inte alls :) skickade in mina papper i början av veckan så dom har ju iaf fått dom, men sen ska dom ner till USA också, hoppas någon familj vill ha mig, jag såg faktiskt väldigt snäll och glad ut på bilden jag skickade me ;)

förövrigt så suger den nya julkalendern, jag e väldigt besviken på den faktiskt, tror faktiskt inget barn tycker den e kul, de va bättre förr, allt som har med julen att göra just nu e så tråkigt, men men, man får väl försöka göra det bästa av situationen, jag har faktiskt lånat hem tre gamla julkalendrar av pernilla och ska försöka kolla på dom innan jul så att jag får lite julstämning !

Nu har jag duschat så nu ska jag sätta mig med min engelskaläxa och sedan ska jag kolla på film sedan andra avenyn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0