090415

idag är det en bra dag, fint väder och allmänt bra !

har haft en helt okej dag i skolan med

men oj vad tiden går fort, nu är det ungefär TVÅ MÅNADER kvar till sommarlov, två månader kvar me mina älskade klassisar, sen flytttar jag BUHU


hiih

ojoj vilken jädra konversation jag har med victor "mannen" malmsjö på msn,

:

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. har precis skickat dig en vibb.


Du har precis skickat en vibb.


vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. har precis skickat dig en vibb.


Du har precis skickat en vibb.


 Du får inte skicka vibbar så ofta.


vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

faaan vaaa sexig duuu äää

malin trofast ' säger:

haha ojoj

malin trofast ' säger:

malin trofast ' säger:

asg!

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

haha

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

meen du är ju det, du utstrålar ju verkligen sexappeal

malin trofast ' säger:

HAHA men malmsjööö fan sluta nu Xd du generar fan mej

malin trofast ' säger:

"jättemkt"

malin trofast ' säger:

 hahahaha

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

hahah

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

okeej då

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

slutar då

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

om du vill jag ska sluta alltså

malin trofast ' säger:

haha nee fortsättt

malin trofast ' säger:

uhuhuh

malin trofast ' säger:

DU E SEXIG MAN MALMSJÖ

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

haha

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

I want you so bad

malin trofast ' säger:

hahaha meeeeeen ojoj ! ;D

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:

du o jag mellan ett par sidenlakan?

vm. The of MoDo Hockey Peter Forsberg The One And Only. säger:
en varm sommarnatt?


hm vad ska man säga ;o
låter inte så dumt kanske :O


Kommentarer
Postat av: Anna

nej jag vet, det är hur lite som helst och det går så himla fort!

jag åker med ef :)

2009-04-16 @ 19:53:27
URL: http://americanized.devote.se
Postat av: My

hah, vad är det jag alltid har sagt ? ;)

LOVE !

2009-05-07 @ 14:59:45
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0