.

gud vad skönt, en dag till helg, fast fredagar är låååånga men inte speciellt tråkiga iofs, så de e gött !

Idag fick jag en ny parfym av min pappa, de e faktiskt väldigt värt att anteckna ;b

men iaf, dagen har vatt bra, vatt på topp hela dagen känns de som, förutom en liten stund efter den hemska filmen, för usch jag gillar inte sånna filmer, "Die Welle" hette den iaf .

jag har skrivit klart min bokrecension idag me, känns väldigt skönt

så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete .

jag & sanna har letat killar på bdb idag med, ojoj vad mycket killar de finns...som e upptagna :O

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är bra tycker jag, fast jag har fixat min värdfamilj själv så har inte haft så jättemycket kontakt med dom ändå :)

japp ska på camp innan så det är därför jag åker så tidigt!

2009-04-17 @ 19:33:40
URL: http://americanized.devote.se
Postat av: maja lundmark

Hallåhej !

jag är så sugen på att åka till USA ett år och har anmält mig till ef, men visst åkte du med stf?

vad kostade allt för dig?

för som jag förstår, verkar stf vara billigare ? (:

2010-07-23 @ 16:03:12
URL: http://majaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0