Day 12

Nu har jag varit här i USA i 12 dagar, jag vet inte om det är mycket eller lite, men känns faktiskt som jag varit här längre "O

Jag har det jättebra och trivs med familjen, dom är jättesnälla :D

igår var jag i skolan, skulle välja klasser, mitt schema blev inte helt klart , men jag lägger ut det när jag fått reda på alla klasser jag ska ha ("

Träffade tre stycken i skolan som verkade jättesnälla och som frågade vilka klasser jag skulle ta och om vi hade någon tillsammans, men som sagt så är ju inte mitt schema klart så jag vet ju inte , men man kan ju alltid hoppas (:

Min skola börjar inte förrens den sjuttonde augusti, känns lite sent tycker jag, vill börja nu :o

Nu är klockan 9;59 AM så alltså har jag en hel dag framför mig, men blir nog att kolla på tv, ta en promenad, hälsa påå grandma(vet faktiskt inte vad hon heter, för har bara hört alla säga grandma :D ) och sen kanske diska om jag hittar diskborsten :D

Saknar NY camp varje dag, tror det var en topp 3 vecka av mitt liv, så underbara människor, fick vänner för livet <3

Saknar er där hemma, hoppas ni mår bra <3



Andrea, Jag , Noemi och Livvi (((("

Kommentarer
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

Hej! Ser att du redan är iväg, gud va kul!!!

Tänkte höra vilken organisation du åker med? :)

okej om jag länkar dig på min blogg?

2009-08-04 @ 22:36:18
URL: http://abyfors.blogg.se/
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

Gud va kul! Hur känns det då?

Såg nu era tröjor på bilden ;) Jag åker med explorius :)

2009-08-04 @ 23:50:08
URL: http://abyfors.blogg.se/
Postat av: Pia

Jeg kommer den 8. august :D

Så bra at du trives ^^

2009-08-05 @ 09:45:51
URL: http://usapia.blogg.no
Postat av: Malin

vill veta vilken skola jag ska gå på... skulle vara kul om vi bodde nära varandra :) hur är din områdesrepresentant?

2009-08-05 @ 17:12:02
URL: http://malinahgren.blogspot.com
Postat av: henrik.t

Vad rolit och lässa om dej. Och rolit och höra att du trivs bra där. Här i aneby är det som vanligt ju HI HI. Men hadet underbart KRAM KRAM

2009-08-05 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0