Day 13

13 dagar idag :D Jag gillar faktiskt att vara här , det är så skönt att jag har vänner ifrån campet som gör exakt samma sak som jag gör, man vet att man alltid har det stödet och att de förstår hur man känner (:
Men har ju stöd från hemma också såklart :)))


förhoppningsvis ska vi gå till grandma snart och äta, för jag är gööööörhungrig just nu ;o



Som sagt så är allt bra med mig, hade en låång msnkonversation med Amanda idag, det var skönt att äntligen kunna skriva :)))



Och förresten så kom det 3 stycken killar hit idag, min värdpappa hade sagt till dom att komma över och hälsa, dom verkade jättesnälla och en ska gå på min skola :D Gnice !

Idag har vädret varit underbart också :D! , satt ute kanske en kvart och fick färg :D



pussss sooo looong !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0