Day 17

Oj vad tiden går fort, redan sjutton dagar här i landet :)
Nu är det söndag eftermiddag, eller vi ska ha familjemiddag här ikväll, familjen har nämligen det varje söndag , men det är mysigt och bra :)

Jag trivs har jättemycket, men klart det blir jobbigt att läsa om allt kul som händer hemma, men jag klarar mig nog, det är ju mindre än ett år och jag menar, det lär bli fler fester, fler shoppingrundor, fler semestrar och fler tillfällen att åka och bada och sola :)

men som sagt så är allt bra, börjar känna mig mer och mer som en i familjen :)


det var allt för nu :)

Kommentarer
Postat av: IIdaIdaIDa

Usch.. Men han ändras väl förhoppningsvis. Så länge du liksom är trevlig är de ju bara hans som förlorar på det. Du har rätt inställnig ;P



Du bor på en typ hästgård va? Får du hjäälpa till mkt i stallet å med djuren? Kanske rida lr ngt?



Haa ja man hoppas ju på det. Vill att allt ska stå still här nästan. ;P

2009-08-10 @ 11:24:15
URL: http://idaflorestedt.blogg.se/
Postat av: Amaandaa

KLART det kommer mer! När du e tllbaka nästa år så blir det shopping, bad och FESTER ;D lovar det babe!



miss u<3

du är min bästa vän!

2009-08-11 @ 10:05:09
URL: http://ateenagedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0