:)Det som inte dödar dig gör dig starkare



det är sant så sant :))

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, jag är helt själv hemma , min värdmamma är på jobbet och min värdpappa och värdlillasyster är pa läkarbesök :)

men kan faktiskt vara skönt att vara själv lite ibland med, för min syster vill hela tiden va med mig, okej hon är jättesnäll och gullig, men jag är inte van att hela tiden umgås med någon hemma, kanske beror det på att jag bara ha bröder som inte heller tycker det är kul att umgås med mig 24/7 :)

sitter iallafall och msnar med amelie och min kusin med :) klockan är väl typ halv 1 hemma nu, det känns så himla sjukt det där med tidsskillnaden ;o

ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på tv tror jag eller film, för tv kanalerna funkar inte, det brusar i dom ;o

har det iallafall bra här på alla sätt och vis, alla är så snälla och trevliga (vissa undantag) :D men jag känner att om människor inte är trevliga mot mig, varför måste jag försöka vara trevliga mot dom ;o visserligen är det bara en person men endå ;D

Var i skolan idag också, fick mitt schedule :

first semester :
per
1. College boards math
2. forensic science
3. non-compete wellness
4. student leadership
5. english III
6. american history
7. health

Såhär kommer mina dagar se ut nu fram till vinterlovet, VARJE DAG LIKADANT ;o känns mindre kul, men det är bara 45 eller 46 eller 47 minuters lektioner eller nått sånt konstigt , plus 3 minuters rast mellan lektionerna ;o fick även mitt skåp idag, får knappt in en hand, och då har jag små händer.. men det är väl sånt som löser sig, att få upp skåpet är det största bekymmret då det är kodlås och man ska snurra på ett sånt där hjul, och skåpen står ihop, aja det lär ju märkas hur mycket frånvaro tid det kommer ge :O

:D

pusssssssssss fredagsmys !




saknar dig, everything gonna be allright

Kommentarer
Postat av: amelie

ÅH JAG ÄLSKAR DIG!

är så glad att du har det bra <3

2009-08-08 @ 00:45:51
Postat av: IIdaIdaIDa

Vem är det som är otrevlig mot dig? Är det inte jobbigt?

2009-08-08 @ 15:10:58
URL: http://idaflorestedt.blogg.se/
Postat av: Frida

Du förtjänar det gumman, blir så glad över att läsa att du har det så himla bra! Jag älskar dig!!!!!! <3



Vem äre som är otrevlig? :o<3

2009-08-08 @ 17:15:27
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: IIdaIdaIDa

Men gud vad jobbigt :( Men han kanske ändrar sig om du visar hur trevlig å så du är. Fy han borde veta bättre tycker man! När börjar skolan då? Är du inte nervös inför första skoldagen? Åh första skol lunchen? :O Det är jag!



Jag ska åka till Texas city den 15e ;)



2009-08-09 @ 01:24:57
URL: http://idaflorestedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0