En månad i USA idag !!

Denna månaden har gått otroligt fort, känns inte som om det var en månad sedan jag kramade om mamma och pappa och satte mig på planet till NY , men det var det allt !:D

har haft en väldigt rolig tid här i USA, campet var helt klart en av de bästa upplevelserna i mitt liv, saknar alla ifrån campet :(

Har även haft en underbar tid här hos familjen och det fungerar otroligt bra och vi kommunicerar och allt stämmer så bra :)

Skolan är i full gång, massa läxor varje dag, det är faktiskt ganska svårt :( hoppas det blir lättare med tiden :)
Andra dagen i skolan var det två tjejer i min klass som blev nerskickade till rektorn, det var så kul, de började med att en av tjejerna kom försent, och då råkade väl den andra tjejen kolla lite konsigt på henne och då utbrister hon : AND WHAT ARE U STARING AT ? och den andra tjejen svarar att hon inte alls stirrade på henne och sen börjar dom bråka ;o haha sjukt moget :D

Men allt känns bra, alla hälsar i korridoren och är allmänt trevliga, men kände mig jättedum idag när en tjej började prata med mig, och när hon skulle gå sa hon "see yaa tomorrow in history class" , men jag visste inte ens att hon va i min klass :S

Sen är det en så sjukt snygg kille i min health class, :O och en annan kille som tjatar om att han vill ha min accent :D

Nu har ni fått lite uppdatering :)
Nu måste jag tillbaka till skolarbete :(
Men imorgon blir det helg , guu va skönt :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Malin, älskling :)

Fy va kul å bli skickade t rektorn hahaha....

Det är sjukt att du varit borta så länge, saknar dig ska de veta <3<3<3<3

2009-08-21 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0