MIN FÖRSTA DAG I SKOLAN

Guuud, det var så kul, alla var jättesnälla och jag kommer definitivt ha det roligt detta året, dock sjukt förvirrande tider och bara fyra minuter rast, jag hann inte gå på toa en enda gång idag, hoppas verkligen det inte kommer vara så varje dag :(

Dagen började med en liten promenad med Amy och Audrey, sen så gjorde jag mig iordning tillsammans med Audrey och sen åkte vi till skolan, var sen, men det var typ alla andra med så det gjorde inte så mycket, hade college boards math första perioden, ifrån 7;20-8;11, vi gick bara igenom massa vi skulle göra under denna semestern, och jag träffade en jättegullig tjej på den lektionen :D

Sen hade jag 4 minuters rast, sen började Forensic Sciene 8;15 - 9;06, den klassen verkar jättespännande, typ till för om man funderar på att jobba som kriminalare eller liknande :D

Efter det var det non compete wellness, träffade även där en trevlig tjej :D

efter det , klockan 10;05 hade jag lunch, så tidigt, men satt iallafall med alla i STUCO, som var nästa lektion efter lunch, den klassen kommer vara helt crazy "D

Sen hade jag English III och fick typ 40 ord till läxa tills imon ;o

sen hade jag american history och vi skulle kryssa för vilka områden vi var bekanta med, det var cirka 20 områden, jag kryssade för 3, det värsta av allt var att vi jobbat så mycket om WWII i Sverige, men jag kommer inte ihåg nått ;O


sista lektionen var Health, verkar super :D

men bussresan hem var den värsta ever, hade lovat att sitta med min värdsyster, så jag satte mig lite längre fram än de andra, för hon går nämligen på vid en annan skola, så jag tvingas sitta där med henne, omringad av 11 och 12 åringar :oooo plus att det verkligen öste ner regn, så hela bussen immade igen, så en kille fick stå och torka rutan för busschauffören som körde i typ 30 km :o, plus att takluckan var öppen och jag var så smart och tog sätet precis under, och inte nog med det, när vi kom hem så kunde vi inte låsa upp dörren, så det tog oss 20 min att komma in i huset :o

DE VA MIN FÖRSTA DAG PÅ HIGH SCHOOL
haha!


 


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh Malin va kul att du gillar't... låter så himla kul, är så avundsjuk att behöva va kvar här i sverige å ha samma grejer hela tiden, inte träffa nytt folk å uppleva det härliga med USA:s skolor.. <3<3<3<3 jag har pratat me honom nu, de va hans mobil... så himla skönt, vi ska försöka träffas i veckan om han itne blir magsjuk :P <3

2009-08-18 @ 12:34:22
Postat av: Amanda

wohoo babe :D Det kommer bli super jag lovar dig! DU kommer ha ett skitbra skolår där med massa nya människor jue :D Lova att bli bäst på cheerleding bara som vi sa, så du kan lära mig när du kommer hem sen haha ;)

Dock saknar jag dig jävligt mkt! "/ Så du ska veta att jag tänker på dig ofta skitunge. Saknad eru ialf ;D

Älskar dej Malin Emma Maria Trofast<3

2009-08-18 @ 12:45:18
URL: http://ateenagedreamer.blogg.se/
Postat av: PERNILLA

Hahhaa, älskade vän du verkar ha haft en upplevelserik första dag i skolan iaf ;)

Du kommer få det bäst, jag lovar :)

Jag tänker på dig massssa & jag saknar dig hur mycket som helst!

Men SNAART ses vi igen :D Inte lång tid kvar & jag väntar varje dag :)



pusssss babyyy <333

2009-08-19 @ 15:47:25
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0