Saturday

det är sjukt men detta är min näst sista dag på sommarlovet ;o
detta sommarlovet har inte känts som något lov för har varit stressad och orolig och inte njutit av det :( men tur att jag har ett sommarlov kvar iallafall :)

igår var jag och min familj på en baseball match, eftersom baseball är sjukt stort i St Louis, vårat lag är jättebra och vinner typ alltid, och såklart vann dom igår med :D Har inte fattat spelet förrens igår, och när man förstår blir det mycket roligare att titta på :)

Just nu sitter jag med en filt runt om mig och kollar på en film med min värdsyster :) ska nog förmodligen hänga med den andra utbytesstudenten på min skola till en fest i eftermiddag :)

just nu skriver jag med mamma och pappa på msn, gud vad jag saknar dom , jag förstår verkligen hur mycket dom betyder för mig <3

ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hej nu ar jag i USA

2009-08-16 @ 13:03:48
URL: http://malinahgren.blogspot.com
Postat av: johanna r

partyyy, härligt! hur fan gör du med att man inte får dricka när man åker med STS? har funderat ganska mkt på det :P haha

2009-08-17 @ 10:07:20
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0