sjuuuukt sjuuuuk

usch, jag mår inte alls bra just nu, jag är sjuk och är så himla rädd för att det ska vara svin influensan eller nått sånt där hemskt :S

men förövrigt är det bra, gick upp klockan 6 (!!!!!) imorse för att åka på tryout för tennis, men tennis har verkligen aldrig legat i mina intressen så det blir troligtvis ingen sport för mig detta året, ska istrället gymma eller nått, om jag orkar och har tid :)
men människorna på tennisen var jättesnälla, och samma sak på volleybollen där jag också va idag, men jag kom inte med i skollaget, men det gör inte så mycket, jag gjorde inte mitt bästa ( haha låter som jag är bra) eller något så jag blev verkligen inte besviken, tyckte dock synd om dom som verkligen ansträngde sig, men inte kom med :(

träffade en annan utbytesstudent på volleybollen hon kommer från Tyskland och bor 2 gator ifrån mig, asbra :D så henne ska jag hang out me någondag snart :)


annars händer inte så mycket, ska shoppa imorgon :)
nervös som fan inför skolan på måndag, det blir antingen den bästa eller värsta men tippar på det sistnämda ;O

nu ska jag kolla på OC sen göra mig iordning för middag hos grandma

:)




Kommentarer
Postat av: lisa

haha japp :D

2009-08-13 @ 00:18:26
URL: http://lisaurban.blogg.se/
Postat av: lisa

haha både och :P sjukt pepp men nervös såklart :D typ "tänk om jag måste vara ensam i skolan" eller "tänk om barnen i familjen inte gillar mig" och sådant:P

2009-08-13 @ 00:37:18
Postat av: Lisa

jo man alla känner nog så XD har du facebook?

2009-08-13 @ 12:32:23
Postat av: Vilma

Fin blogg !:)

2009-08-14 @ 11:50:11
URL: http://healme.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! :)

2009-08-14 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0