sunday august 16

Nu är klockan 9:01 pm här och jag ska snart sova tror jag, eller så ska jag kolla på OC först, har inte bestämt mig riktigt än , för imorgon är nämligen min första dag i skolan, och jag är sjukt nervös ;o hoppas verkligen allt går bra och att dom gillar mig :) har iofs pratat med en del redan så det känns skönt , men förstår inte mitt schema :O så himla komplicerat ;o

idag har jag och min familj varit på en float trip, det var trevligt och mysigt, såg dock 2 stora äckliga ormar, som förövrigt är farliga och giftiga ;o

har varit trött efter trippen så har bara tagit det lugnt ikväll (:

men ne, nu har jag ångrat mig, jag ska läsa och sen ska jag sova, men fyfan vad nervös jag är ;o


<3


Kommentarer
Postat av: Malin

jag borjar skolan imorn sa jag ar ocksa ganska nervos. drojer lite innan jag skaffar det, vill komma in i livet har lite forst. Kanner mig inte sa redo for allt det dar :(

2009-08-18 @ 00:18:23
URL: http://malinahgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0