uppdatering från Missouri

Förlåt att jag inte uppdaterat men jag har så himla mycket att göra hela tiden, trodde att jag skulle hinna uppdatera varje dag, men jag märker verkligen att man har mer saker att göra än vad man först trodde :O
Men allt e bra med mig, älskar huset och älskar värdfamiljen, dom hittar på saker för mig hela tiden och jaa, detta e den bästa värdfamiljen ever :D

Idag är det söndag, då ska vi ha stormiddag här med släkten, dom har det varje söndag (: Men har redan träffat dem flesta :D

Som jag sagt tidigare så vad NY veckan, en av de bästa veckorna i mitt liv, har träffat vänner för livet <3

Jag trivs verkligen här, vi saknar jag hemma, men jag kommer hem om ett år, det e ingenting <3

Pussss&kram <33

Kommentarer
Postat av: Lina USA 09/10

Hej! Jag åker också till usa som utbytesstudent. Vilket datum åker du? :) Går det bra om jag länkar?

2009-08-03 @ 14:14:40
URL: http://linahafner.blogg.se/
Postat av: Lina USA 09/10

Åh vad kul! Jag åker med explorius den 11 augusti, om 8 dagar! Ser fram emot det jätte mycket :)

2009-08-03 @ 17:57:31
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0