♥ När jag ser in i dina ögon känner jag något jag länge saknat att känna

inte för att övertexten handlar om mig, eller gör den de ? Jag vet faktiskt inte , det är jobbigt att inte veta vad man känner och om känslan man känner egentligen e bra att känna, kanske e de bara en känsla som endå kommer krossa hjärtat i tusen bitar och få tårkanalen att rinna, för det är ju så det brukar sluta, någongång...

iaf så har jag inte bloggat på ett tag, har känt mej extra oaktiv faktiskt, men nu kan jag faktiskt blogga lite då jag verkligen har en suuuper tråkig tisdagskväll :O saknar någon i mitt hus, ingen e hemma , saknar mami och papi jättemycket :O

idag redovisade jag Ronnie, Albin och Alexander om trettiotalet, var sjukt nervös som jag alltid är inför redovisningar, men gick nog faktiskt ganska bra :) vi redovisade i 40 min, de skulle minst vara en halvtimme så de va faktiskt ganska bra tajmat !

När jag kom hem gjorde jag inte mycket satte mig vid datorn och tog det allmänt lugnt bara, nu sitter jag här och lyssnar på "Edwards lullaby" och har blivit helt kär i de :O lyssnar säkert om och om igen 5 gånger om dagen ♥

Ska kolla på världens
sta
andra avenyn sen :)

plusssssss att imorgon är jag ledig , jag och mamma ska ut på äventyr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0