fjärde i femte nollnio

idag är en sån där dag då jag varit sjukt trött, haft rast i fyra timmar, GLÖMT mobilen hemma och varit på allmänt surt humör, men imorgon är vi skollediga och jag är så himla glad för det :D

helgen orkar jag faktiskt inte skriva massa om för jag har varken lust eller tid

idag får bli en slapppdag

längar till USA väldigt mycket, men på söndag åker jag mamma och pappa till stockholm för att först på lördagen shoppa och äta gott ute, sen på söndagen har jag informationsmöte med STS


tagggggggggad

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahhahaha, jag älskar dej med malin!



sur? Det var ju bara det LIIIIILLLLAA ordet för dagen Mly humör ;D hahaha



pusss på dej babe!

2009-05-04 @ 18:05:28
URL: http://teenagedreamer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihihihihihihi surpuppa! :O:P

2009-05-04 @ 20:20:51
Postat av: SCHÖNAN

Såklart! Vem vet, du kanske stöter på mig ?:D

2009-05-04 @ 20:58:36
URL: http://matildaschon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0