Lista, snodd ifrån blondinbella (haha)

Hur många gånger har du varit kär? riktigt kär har jag nog varit tre gånger

Coolaste stad du har besökt: Stockholm kanske inte är den coolaste, men den bästa iaf

Action eller Skräck? Skräck

Vill bli när du var liten: fotbollsproffs

När fick du din första kyss: när jag var tretton år

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? kär i alla i Big Brother och övriga dokusåpor

Vad är du beroende av? min familj, mina vänner, min dator, min mobil, min tv ...

Dagens roligaste händelse: när vi gick runt och fotade i aneby som ett par galna turister

Dagens tråkigaste händelse: dåligt humör

Dagens humör: hha, som sagt dåligt

Vilka tv-program följer du? vilka följer jag inte ?

Vad gillar du mest med dig själv? att jag är social kanske

Vad gillar du minst? humörsvängningar

Vad är det roligaste du vet? umgås med mina vänner

Har du något motto? inte nått speciellt, men lever efter "Livet blir vad man själv gör det till"

Hemlig hobby? men den e ju hemlig ju ;o

Något vi inte vet om dig? att jag är sjukt dålig på att ta tag i saker, tyvärr : (

Vad ångrar du? mycket

Vad önskar du? ett långt och lyckligt liv..typ

Vad klarar du inte dig utan? luft ?

Vad gör du helst en vardag? tar det lugnt, sitter vid datorn, pratar i telefon, tittar på tv

Vad gör du helst en lördagskväll? umgås med mina vänner

Vad har du mest av i din garderob? kläder jag inte använder

Drömjobb? fastighetsmäklare, åklagare eller hotelägare utomlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0