Before you fall in love, make sure there is someone there to catch you

Ojoj, jag är en så otroligt dålig bloggerska :S

men allting är jättebra nu, jag har världens bästa värdfamilj, är så sjukt glad :) och skolan är helt underbar :)))

I helgen var jag på en exchange student orientation för alla utbytesstudenter i mitt distrikt, jag hade soo much fun :D haha, så himla underbara människor

aww :) så glad är jag :)

men är samtidigt ledsen för nu när jag går i skolan har jag ingen tid till att prata med någon hemma knappt :S saknar er och tänker på er, hopppas ni tänker på mig ibland också..(a)

XOXO





Kommentarer
Postat av: Maggan!

Åhh, jag är så himla glad över att du har det bra där nere. Här hemma är allt i gång och vi har massa med läxor! Vi tänker på dig jättemycket här hemma och saknar dig sjukt mycket. Vi måste prata snart i telefon, har ju inte hört din räst på evigheter :(



love u, xoxo! :D <3<3

2009-09-01 @ 08:49:14
Postat av: maggan igen :P

rättelse, där borta*

2009-09-01 @ 08:49:49
Postat av: PERNILLA

Du är bäst & jag tänker på dig jämt <3

2009-09-01 @ 17:46:59
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: amelie

jag saknar dig det vet du! <3

men är så glad för din skull att allt går bra :) det är du verkligen värd min älskade

2009-09-05 @ 00:39:00
Postat av: Malin

Hej! Hoppas du har det bra.

Jag har bytt namn på min blogg till www.usamalin.blogg.se, så du får gärna ändra i länken till min blogg så det blir rätt :)

2009-09-28 @ 04:32:16
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: Malin

Blogg.se ville inte samarbeta med mig, så har nte bytt namn på min blogg. Ignorera bara min tidigare kommentar. Sorry :)

2009-09-28 @ 23:29:38
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0