spring vader

oj, idag ar det verkligen underbart vader har i Missouri, det luktar var, och jaa, jag vet hur det luktar for det luktar alltid sa pa varen sa jag vet vad jag pratar om :D Jag och min vardsyster Audrey stod i fonstret och solen lyste i ansiktet och lukten av var var helt underbar :)
Kanns gott att slippa all sno, sa mycket sno sa att tak rasar :O da gar det fan forlangt :( men jag tror att sommaren kommer bli en riktig varm sommar, jag hoppas det iallafall, satt och kollade pa massa bilder fran sommaren och kande bara att jag ville ga ut i bikini och sola :D

just nu ligger jag i min sang, jag stadade precis mitt rum och min gaderob, och jag undrar verkligen hur jag ska kunna fa hem allting :O det kommer inte funka :O jag maste ha tva resvaskor minst, och jag menar, jag har inte shoppat klart an :O blir nog sa att jag lamnar en hel del klader har :( haha

Jag och Jenni var och pratade om Sverige och Tyskland for girlscouterna har i wentzville i torsdags, dom var sa himla gulliga :D vi lekte fruktsallad och det blev nog deras nya favorit lek, dom hade aldrig hort om den innan ? ar det en svensk lek :O haha ?

idag ska jag ga ut och ga med clara och sen ska vi aka till jenni och ha filmkvall med frukt och russinbrod :D haha
jag ville kolla pa high school musical men det ville inte dom :( sa vi ska iaf kolla pa harry potter, den nyaste, jag har ju inte sett den :O och jag alskar ju harry potter :O fast gillar det mer nar det ar dubbat till svenska iofs :O
haha


pussss pa er !




gullliga pollen i hostas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0