1 6 : 0 1

ja, nu e klockan 16:01 en söndag eftermiddag, sitter här och lyssnar på "bed of roses", en så himla fin låt, när man lyssnar på den kommer verkligen ens inre känslor fram. Kan därför komma några skvättar tårar men även några goda skratt. usch va trött man e på söndagar, de e alltid så. Men sådan himla tur att vi har kompledigt imorrn ifrån skolan eftersom vi hade öppet hus i Lördags (:

har haft en jättekul helg, mestadels tillsammans me pernilla! Skönt att bara ligga och slappa i sängen.

Tänkte även idag på att jag verkligen vill ha barn, man och ett fint stilrent hus när jag blir äldre. Hoppas verkligen man får ett välbetalt jobb, en trogen pojkvän och underbara små knoddisar! De e faktiskt rätt sjukt att jag också ska bli mamma en gång i framtiden. Jag vill ju inte bli de försent men inte heller förtidigt, just nu finns de människor som blir föräldrar när dom e sexton men även de som e femtio plus, men de där e nått man avgör själv, jag dömer ingen, känns de rätt så tycker jag absolut att man ska bli förälder, vet dock inte om man riktigt ser de allvarliga att ha ett barn när man själv e ett, men klarar man de så e de ju superbra!

längtar till att sitta hemma framför en brasa tillsammans me min man och ha barnen i famnen, kanske börjar låta lite gammal nu, jag e ju faktiskt endast sjutton år, minst fem år till utan barn iallafall, eller så känns det idag, kanske sitter här om ett år med en liten på G, vemvet vemvet, Livet är oförutsägbart


man vet inte alltid riktigt vart man har personer ibland, man trodde dom var bakom en, men sedan inser man att dom e långtlångt framför och påväg mot ett annat håll än vad man själv e på väg åt, kanske tar man själv fel väg, och får ensam hitta tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0