All I want for christmas is you

ah, så kanske de e , eller jag vet inte egentligen, för jag menar jag har ingen speciell jag vill ha i mitt paket iår, förra året hade jag de, men då kom inte tomten med den personen endå, inte för att jag hade trott de, men man kan ju faktiskt alltid önska sig saker och hoppas på att man får de. Just nu har jag faktiskt ingen speciell önskelista, de e svårt de där, men de e ju lätt att önska sig pengar, för då blir man ju inte besviken om man får nått man inte vill ha, men sen e ju faktiskt inte pengar så himla kul att få egentligen :S , jag får nog faktiskt skriva en önskelista och skriva nedan att vill ni inte köpa nått av detta önskas ENDAST pengar. Mina föräldrar har en tendens att alltid köpa saker jag inte önskar mig, men som faktiskt kan vara bra att ha..i framtiden :O

Skulle va kul om tomten kommer och hälsar på i jul, som förr i tiden. Har sett på massa kort att jag varje jul satt en stund i tomtens knä, vilken snäll flicka jag va då. Fast om de skulle komma en tomte skulle jag nog faktiskt sätta mig i hans knä också.

Snart e de julmarknad i Aneby me, tror faktiskt att de e på söndag, då de faktiskt också e första advent, åh va mysigt.

På Tisdag åker jag och Pernilla till Ullared, de ska bli väldigt väldigt KUL, ska shoppa massvis julklappar, fast jag vet hur jag e, jag kommer typ komma hem me en kasse, bara till mig själv :(  haha

Nee, iaf så e de söndag nu, de e verkligen segt som tusan, usch va jag ogillar alla söndagar, eller dom kan bli mysiga, dom ska iaf bli mysiga från och med nästa söndag och fram till jul, för jag och amelie har kommit på en idé som jag tror jag tidigare nämnt, vi ska nämligen ha julfika hos varann varje söndag, sen ska vi kolla på en julfilm också :)

Ne, nu ska jag ta me min hund ut i snön så han får leka av sig lite, han mår inte bra av att va inne och när han väl kommer ut står han i ett koppel : )

ha en bra söndag förmiddag, uppdaterar senare faktiskt

föressten, har någon nått förslag till julklappar til en mamma, en pappa, en storebror och en lillebror kan ni gärna skriva de, för jag e idéfattig

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0