Beautiful in my eyes

kom just in efter att ha varit ute i snön med min hund, han e verkligen helt galen, vi tog även en promenad i skogen och de va så himla kul för när jag gick så kom min granne, en gammal tant ut ifrån en annan stig och gick lite innan mig och sen så kom vi fram till korsningen där jag skulle svänga av åt vänster och där stod min andra gamla granntant och väntade på henne, eller jag tror hon väntade på henne, men sen iaf började dom gå, och den ena traskade på medans den andra haltade lite efter, men de roliga va iaf att jag tänkte ; jag skulle gärna vilja gå ut och gå me dom och höra lite skvaller och tantprat, har faktiskt inte pratar så mycket med någon gammal tant sen min farmor gick bort, hon och jag pratade alltid om allt mellan himmel och jord, så jag behöver verkligen en tant förebild eller om man nu säger så (:

Skulle vilja ta hand om en tant, typ komma dit och städa och hjälpa henne i hemmet, men de känns bara så fel att ringa på hos någon av min grannar och ba; jag vill gärna ta hand om dej
:O

hih, får se om jag kanske går ikapp tanterna nästa gång så kan jag kanske fråga om dom vill ställa upp och vara mina tant förebilder. hiih

Nee, nu ska jag gå till tv;n och sen städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0