första advent

yes, idag tände jag och mamma första ljuset på adventsljusstaken, och det innebär att de bara e tre ljus kvar, eller tre ljus och tre dagar till julafton. Jag längtar faktiskt väldigt mycket efter jul. Både jullov och julafton och nyårsafton.
Vet iaf att de blir en lugn jul med bara familjen detta året men nyår vet jag inget om, jag vet bara att jag ska köpa en fin klänning som jag ska ha på mig då!

Imorgon börjar julkalendern också, får se om den har nått att komma med, tyckte faktiskt förra var väldigt bra, men de vet man inte om den kommer va ju.

Idag ska jag på julskyltning i Aneby, eller jag ska åka ner till lucia dragningen vid fem och se vem som blir Aneby Lucia. Men innan de vet jag inte vad ja ska göra, för mamma undrade om jag ville följa med henne till hennes jobb för dom har liten julpysselförsäljning där tror jag, och sen så frågade min bror och hans tjej om jag vill hänga me dom på julskyltning i Jkpg, jag vet inte vad jag har störst lust med, kanske mest lust med att ligga hemma och bara slapppa, eller också plugga lite :(

de lär ju märkas iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0