g l a d

Joo, nu e jag väldigt väldigt glad , va på intervju med sts idag angående att åka utomlands, och hon va nästan helt säker på att jag får åka, men dröjer en månad innan jag får papper hem om de. Fatta va glad jag e nu, USA, ett helt år, High school, fyfan va jag längtar just nu, för om allt går som planerat e jag i USA vid denna tiden om ett år(:
Hand i hand med all glädje går även de tråkiga, att lämna vänner och familj, lämna en så himla underbar klass som min, missa studentveckan och allt kul man har i trean me er kommer verkligen bli tråkigt :(, men detta betyder ju inte att vi inte ska fortsätta va vänner. Jag ska ju faktiskt bara åka i väg ett år och leva ett annorlunda liv mot vad jag lever nu.

aah, så jag e väldigt glad nu, jag måste allaredan leta efter lite stipendier och jobb, för de kostar ju också en del, men tänker man efter hur mycket man får där nere under året så e de värt de.

vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, andra avenyn vid halv, de e fint, och helg imon, DE E UNDERBART, pernilla ska följa med hem imorrn och sova hos mej sen på lördag e de öppet hus i skolan, men som tur e så e vi lediga på måndag(:



Kommentarer
Postat av: janettetensen

ååvad roligt för dig :D jag är AVIS

2008-11-13 @ 21:33:42
URL: http://janettetensen.blogg.se/
Postat av: jasse

ååh fytusan vad kul. ja älskade min tre veckor fatta vad kul med ett helt år ;) ja e avis, men ja vet int eom jahade vågat :/ det e ju så lång tid. o ja skulle aldrig palla att vara borta frånmin häst så länge ;) pusspårej

2008-11-14 @ 17:31:46
URL: http://jasmintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0