happy face

Jaa, idag e jag väldigt glad faktiskt, för denna veckan har vi läxfri vecka i skolan, eller iaf som de verkar nu, antagligen kommer de fler läxor, men iaf inga prov, iofs har jag och amelie en redovisning om Ri(t)chard Milhouse Nixon på onsdag men den klarar vi nog.
Tycker faktiskt de e svårt att hitta på saker att skriva om när de egentligen finns hundratusen ämnen :O
Kan kanske berätta lite om helgen, vet inte om någon ens bryr sig men kan ju va kul för den som mot förmodan vill veta vad jag gjorde i helgen ;
i fredags va jag hemma , både på dagen och på kvällen, kunde inte gå till skolan för jag mådde illa, missade tyvärr badet, det rooligaste jag vet (not) och engelska förhöret, men de va inget jag dog av iaf. Så jag va alltså hemma med min familj och jag patrick och felicia kollade på idol och såg när Lars åkte ut, tyckte tyvärr att han va väldigt snygg i fredags så de va tråkigt att han åkte, fick även upp ögonen för Robin.E, har aldrig tyckt han varit nått speciellt innan men faktiskt så tänker jag på hur snygg han va än..
Tur iaf att inte Robin.B, Alice eller Kevin åkte, dom e mina favoriter och ärligt tror jag att Kevin vinner.
I lördags va jag först ute med Ida och gick en promenad med hennes hund, tur vi har som bor nära varann genom skogen!
Sen på kvällen åkte jag ner till Linus och sedan gick vi till Sanna dit även Elin, Amelie och Jalle kom, vi kollade på en skit bra film som jag tyvärr inte fick se slutet på, men som jag ska ladda ner så jag och pappa kan kolla på den!
Söndagen spenderade jag me Maggan en liten stund och sedan åkte jag hem och kollade på Eva och Adam, när dom e små, den e så himla bra, jag saknar alla program på tv som man alltid kollade på förr, har även önskat att pappa köper tillbaka Disney Channel till mig i julklapp så hoppas han gör de! Björnbröder och sånna filmer går ju ofta där och de e mina favvofilmer ju!

Jag hoppas på en skön skolvecka denna veckan, och hoppas även jag får lite fritid så jag hinner gå me Maggan till gymmet också.
Blir nog kanske uppdatering sen igen, men de märker ni



Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Molllaan, du har en mycket fin blogg :D

2008-11-10 @ 17:53:30
Postat av: Anonym

svar till pernilla :

jag har en mycket fin vän också :D

2008-11-10 @ 18:26:43
Postat av: Anonym

hihih Ri(t)chard <3 oss ;)

<3

2008-11-10 @ 19:36:47
Postat av: AMELIE!

Ri(t)chard <3 oss!



fiiin blogg molly-polly ;)

2008-11-10 @ 19:37:56
Postat av: Anonym

svar till ammy:

eller vi <3 han :O



du e fin!

2008-11-10 @ 19:52:58
Postat av: Felicia

SV:

åh tack malin, vad glad jag blir när du säger så :)

jaa, det tycker verkligen jag också :D



Puss på dig sötnos!

2008-11-10 @ 20:06:39
URL: http://craazynights.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV:

Tack så mycket. Ditt hår också, sjukt fint :)

Jaa, det är så himla tråkigt, det växer typ ingenting :/



pussaaar :*

2008-11-10 @ 20:48:24
URL: http://craazynights.blogg.se/
Postat av: Felicia

:) Joodå, men det är fint även om det är kortare :)

Jaa, det blir slitet så himla fort också, inget kul :/ men även om det är kort växer det ju ut till slut iallafall :)



pusspuss

2008-11-10 @ 21:01:00
URL: http://craazynights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0