kompledigt

jag älskar höst, inte bara för att jag fyller år då och för att de snart e vinter utan för att de e så himla härlig natur och sånt härligt väder på hösten. Varit ute på en promenad och njöt varenda steg av höstkänslan.

Vad gör man då på sin lediga dag? Jag slappar just nu, men ska snart städa lite i huset åt mamma, sen ska jag nog lägga mig i soffan med en stor skön filt och kolla på någon film, sen när pappa kommer hem ska jag hjälpa honom så att jag får lite pengar som jag verkligen behöver, min ekonomi e inte på topp. Har redan iomed det kommit på ett nyårslöfte; att bli mer ekonomisk, de kommer behövas nu när jag måste få pengar till USA.

Förresten så ska jag, Pernilla, Ida och Ida åka till Ullared den tjugofemte november, eller iaf jag och pernilla. Ida och Ida har inte beställt resa än, men de gjorde pernilla åt oss idag. Älskar julshopping på Ullared. Vill även gå på någon julmarknad också, skulle inte sitta fel me julshopping i London nu , men förhoppningsvis så kommer de en dag.

nää, nu ska jag städa men jag skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys, jag ska dit den 24! :)

hihi

<3

2008-11-17 @ 14:27:20
URL: http://ofcarolina.blogg.se/
Postat av: lalla

Älskar Ullared(A) ;D

2008-11-17 @ 15:13:52
Postat av: malin

svar till Lalla :

Joo jag mee ! <3

2008-11-17 @ 15:18:44
Postat av: PERNILLA

Hihi, gullerumpa :)

Du är en snygg tjej ju!



Jaaa, på torsdag får vi gå & gå tills vi inte orkar mer *-)

KUL i Ullared, jag längtar! :)

pussmys med dig snuttis (: <3

2008-11-17 @ 18:23:59
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: LINUS

vaddå wannabe Pillan, ta de från hennes blogg ;O

2008-11-18 @ 20:02:48
URL: http://linusmicaelemanuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0