l i s t a

Senaste...
... dryck: nyponsoppa
... resa: stockholm me mamma i somras
... upptäckt: en genväg på en promenad idag
... tv-program: ... One tree hill
mat: potatisgratäng
 ... färdmedel: benen, annars bilen
... telefonsamtal:  emma johansson
... sms: freddie
... kram: mamma igår
... onyttiga: ... lussekatt igår
aha-upplevelse: typ när jag hittade genvägen blev de en aha-upplevelse
... känsla: kär i mina vänner och i min familj
... radiokanal: rix fm 
... bok: "bakom stängda dörrar"
... film: mulan, tråkig ;)
... tanke: tänker så himla mycket nu, på skolan, på ekonomi, men bästa tanken va nog på julafton
...längtan: december, ullared med pernilla :)

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Dina vänner älskar dig oxå Malin! :)

Jag svarar för alla ;) <3

2008-11-18 @ 20:02:55
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0