l ö r d a g







nu e de lördag igen, de e väldigt skönt, va i skolan idag på öppet hus, väldigt segt att gå upp idag men får man en hel dag kompledigt för ett par timmar så kan jag faktiskt offra mig. Just nu e jag väldigt väldigt trött, vet faktiskt inte varför jag sitter här och tröttar ut mig själv ännu mer, men har väl inget annat att göra, kanske skulle jag sova lite men risken e att jag somnar och sover bort hela kvällen, skulle vara rätt tråkigt!

Igår va jag i skolan, och efter de så följde pernilla med mig hem, vi blev bjudna till Elias hus, vi kollade på idol och spelade wii, de va väldigt skoj ! Sen åkte vi ner till Viktor och kollade på Herkules och Mulan med Elias, Björn,Robin,Anthon,Roberth,Gabbe och Viktor . usch fyfan va mulan va tråkig , så därför så somnade jag och pernilla !
Efter de åkte vi hem och va hemma runt halv två, gick och la oss direkt , de va väldigt skönt !

ikväll ska jag nog kanske till ida, eller va hemma, eller nått annat !

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFC, ska vi hitta på något snart :)

hmm jaa kanske det...

vi måste höras nån dag, de blir ju lixom bara att man säger det :P

tycker om diiiiiiig <3

2008-11-15 @ 20:09:54
Postat av: Ida

ojdå, det var jag ^

2008-11-15 @ 20:10:17
URL: http://ejdah.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-15 @ 20:17:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0