lista

1. Hur gammal är du om fem år?
tjugotvå år


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
idag har jag inte tillbringat två timmar med någonannan än mig själv


3. Hur lång är du?
de va faktiskt längesen jag mätte mig, men kanske 168 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
de kommer jag inte ihåg, kollar inte så mycket på film


5. Vem ringde du senast?
Magdalena


6. Vem ringde dig senast?
Linus


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Molly.<3"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
inget utav de


10. När såg du senast din mamma?
igår kväll när hon sa godnatt


11. Vilken ögonfärg har du?
gröna


12. När vaknade du i dag?
tidigt, vid halv nio


13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for christmas is you


14. Vilken är din favoritplats?
Ute i skogen, hih ne men de e mysigt i skogen faktiskt


15. Vilken plats föredrar du minst?
ett litet rum utan fönster, jag avlider då


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I usa kanske, eller kanske i Kina, iaf inte i Aneby


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörkret


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Linus fick mig att skratta igår innan jag skulle sova


19. Hur stor är din säng?
120 cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med trosor


22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre stycken men sover bara med en


23. Hur många landskap har du bott i?
småland.. ja, ett


24. Vilka städer har du bott i?
har aldrig bott i en stad, bor i aneBY


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor


26. Är du social?
absolut


27. Vilken är din favoritglass?
calippo, men också magnum jordgubb


28. Vilken är din favoritefterrätt?
beror på, glass e gott och fruktsallad och blåbärspaj


29. Tycker du om kinamat?
har nog aldrig ätit de


30. Tycker du om kaffe?
nope, kommer nog aldrig att börja dricka de


31. Vad dricker du till frukost?
Nyponsoppa


32. Sover du på någon särskild sida?
brukar sova på mage


33. Kan du spela poker?
självklart

34. Tycker du om att mysa/kela?
Åhh, jag älskar de


35. Är du en beroendemänniska?
hmm, fattar inte frågan faktiskt


36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Aah, min moster


37. Vill du ha barn?
Ah, två stycken, eller kanske tre, men max tre


38. Kan du några andra språk än svenska?
ah, kan spanska och engelska me


39. Har du någonsin åkt ambulans?
nope


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet


41. Vad spenderar du helst pengar på?
tidningar, tuggummi, kläder


42. Äger du dyrbara smycken?
inte så värst


43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
alla serier <3


44. Kan du rulla med tungan?
nope


45. Vem är den roligaste människan du känner?
alla i min närhet e roliga


46. Sover du med gosedjur?
nope, men vill ha ett och sova me faktiskt


47. Vad har du för ringsignal?
någon låt


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
aah, mamma har sparat alla så våra barn kan ha dom när dom e små


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en bok


50. Flirtar du mycket?
kan hända


51. Kan du byta olja på bilen?
kanske


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nejnej


53. Vilken var den senaste boken du läste?
"bakom stängda dörrar"


54. Läser du dagstidningen?
de gör jag faktiskt, men typ bara anebysidan och horoskop


55. Prenumerera du på någon veckotidning?
nope, eller jag köper frida varje gång de kommer ut en ny, de e väl nästan som att prenumerera ?


56. Dansar du i bilen?
hur ska de går till


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm


58. Vad var det senaste du kraffsade ner på?
en sån fråga jag inte fattar igen


59. När var du i kyrkan senast?
på min farfars brors begravning


60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Anna va de nog faktiskt


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en vecka


62. Vem var det som senast gjorde något du uppskattade?
Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0