lördag

jaa, nu e de lördag igen, och jag e väldigt dålig på att uppdatera , vet dock inte hur många som tyckt de varit tråkigt att jag inte gjort de eftersom jag inte har någon som helst koll på hur många som läser.

Har iaf varit sjuk nu i 3 dagar och e väldigt trött på att vara de, men börjar gå över nu, de e bara jobbigt på nätterna då man inte kan sova.
Igår va jag me Magdalena och kollade på idol tillsammans med henne och hennes familj, de va väldigt skönt att bara ta de lugnt.

Idag ska jag ta de lugnt nu på dagen sen får vi se vad som händer :)

robin B e förresten så jävla bra <3

och en sak till : jag hatar verkligen taskiga personer


Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Jag läser din blogg & jag har tyckt att det har vart tråkigt *-) hihi (: <3

2008-11-29 @ 15:32:58
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Robin är sjukt bra! dessutom ganska het(; haha

2008-11-29 @ 17:02:49
URL: http://thisismylife-lalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0