Lördagmorgon

ännu en lördag morgon, en väldigt tidig sådan, tänkte faktiskt att jag skulle vakna sent idag, men nej, så blev inte fallet. Att jag vaknade tidigt var mycket pga min pappa som jämt ska prata så högt i telefon, jag e väldigt lättväckt tyvärr.

Hade en skön hemma kväll igår, okej att de va lite trist att missa maskeraden, men jag kände att jag bara skulle va tråkig så då e de faktiskt bättre att va hemma med sig själv och bara ta de lugnt, blev en tidig kväll igår. Usch, de e sjukt va trött man e efter skolan på fredagar. Man tar verkligen ut sig på veckorna, uppstigning vid tio över sex och sen kommer man hem vid halv fem. Vilka dagar, men iofs känner man sig iaf social mot sina vänner och sen så lär man ju sig faktiskt mycket också. Älskar verkligen klassen, gör jag verkligen rätt som åker ett år?, fick skolkatalogen idag, med spexfotona, usch va tråkigt de kändes att jag inte kommer va me på vårat nästa år, eller asså tänk om jag inte ens åker, eller de gör jag, detta e ju min livs dröm, jag vet ju att ni fortfarande finns kvar när jag kommer hem, man får bara en chans i livet, jag har ju faktiskt bestämt mig för att ta vara på de chanser jag får (: !

Iaf, nu halkade jag verkligen ut på ett annat ämne :O , skulle ju berätta om min fredag ju, som sagt så va jag hemma, åt lite god mat och fruktsallad och kollade på Idol. gud va Robin.B fick mig att rysa, men tråkigt att Alice fick så dålig kritik, hon e bra tycker jag, och så himla söt! Kevin va ju bäst som alltid, han e verkligen så himla grym! Men de va iaf Anna som fick lämna idol igår, de e sjukt hur jävla psykiskt påfrestade dom blir, men sen kan jag känna att dom har ju faktiskt valt detta sjävla, men jag vet inte.

Idag ska jag iaf ta de lugnt, älskar när de e snö ute, så himla mysigt! Ska nog kolla på någon film, någon julig film känner jag att kolla på, för snart e de ju faktiskt jul, de ska bli helt underbart. Längtar till julkalendern, julafton, julmat, julpynt, JULKLAPPAR och massa julmys.
Jag och Amelie kom faktiskt på en väldigt mysig idé <3

Kelly Clarkson - Beautiful Disaster
underbar låt









mysig värre, eller hur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0