m i s s





åhh, ja tycker inte om att känna denna känslan, den där känslan när jag saknar dig så himla mycket, när jag tänker på dig hela tiden, på dom tankarna som får mig att få svårt att va glad,
kollade på ett kort idag, eller rättare sagt på kortet jag satt upp över min säng på min fotohylla, det kortet på dig och mig, som jag inte ens kommer ihåg att jag varit med på, men som endå e ett kort på dig och mig, du förstår inte hur mycket jag saknar dig, ingen gör de, ingen kommer någonsin göra.
farmor, jag förstår inte varför du e borta, förstår verkligen inte varför du lämnat mig, att  jag aldrig mer kommer att få träffa dig, det  e de som e de mest jobbiga, att allt jag sagt och gjort  e de enda, att de inte finns några ord eller saker jag kommer kunna göra för dig igen, jag bara hoppas på att du förstår att  när du dog, dog en stor del av mig.
Jag har så svårt för att skriva sånt här, jag skriver de nog mest för att jag har svårt att prata om de med någon,
jag och mamma va på kyrkogården förra veckan och la blommor hos mormor och morfar och sen sa mamma att vi skulle kanske åka och lägga på din grav också, men jag kände att jag inte klarade de, veta att du ligger där i en kista,
åh, ja kommer ihåg sista kvällen, julafton, då visste jag att du skulle lämna mig inom en snar tid, mina hopp om att du skulle komma hem igen och jag skulle se dig komma och gå på vägen bara försvann, lixom du gjorde dagen efter.
Svårt att förstå och svårt att acceptera , men du e borta och kommer aldrig tillbaka
men för mig kommer du alltid finnas kvar, djupt inne i hjärtat, den största platsen, den e för dig

FARMOR

Kommentarer
Postat av: jasse

svar: hah jaa ;) j aglömde väl det.. men ha rint ekolla på julkalendern på tusen år :) iih, undra va det handlar detta år?!



usch vad hemskt att känna en sdåan saknad :/ ja saknar många, men förstår diig helt o hållet. jag kanske inte förstår din relation med din mormor, men men..



kram jasse

2008-11-12 @ 12:10:31
Postat av: GISSA BAJSET ;)

Molly, jag finns här för dig :) <3

& vi ska va på fredag, KUL :)

2008-11-12 @ 15:16:46
Postat av: Ida

Malin hjärtat, du vet att jag finns om du behöver prata.. Vi båda kanske behöver det... <3

Du får ringa när som, det vet du <3



Klart vi tar med stavarna ;)

du är bra, saknar dig <,3

hitta på något snart?

2008-11-13 @ 19:41:55
URL: http://ejdah.blogg.se/
Postat av: Min älskade vän.

Jag gråter Malin, tårarna trillar ner för kinderna just nu. För någon dag sen satt jag i bussen så åkte jag förbi din farfar som var ute vid hans hus och då bara kom alla tankar farande. Hur roligt vi hade det hos henne, när vi alltid fick mat hos henne och att vi alltid fick en godis bit efter, brukade oftast vara daim. Eller jag som är kakmonstret alltid var i hennes skafferi och rotade och speciellt rederiet, alla avsnitt som hon spelat in och som vi tittade på.



Jag saknar henne med malin ska du veta, över hela mitt hjärta. Det gör ont att känna att någon som betyder så mycket är borta.



Även om hon inte var en stor släkt till mig var hon en del av mig för att du är det Malin. Jag finns här alltid för dig barndoms vän.



Saknar dig

<3

2008-11-13 @ 20:43:53
URL: http://ofcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0