s ä n g d a g s

nu e de sen kväll igen, har blivit sena kvällar på sistonde, ett tag va de tidigare kvällar, gick och la mig runt nio men nu har de börjat bli senare och jag bläddrar alltid i en gammal FRIDA tidning innan jag somnar, men ibland e jag så trött att jag bara kollar igenom halva och sedan slänger ner den på golvet och släcker och somnar bums andra nätter ligger jag och vrider och vänder mig framåtillbaka och har ångest över att jag inte somnat än :O de e de värsta som finns , att ligga ensam i mörkret och inte kunna somna. Därför skulle de va skönt att ha någon brevid sig, även om den sov så vet man iaf att den finns där ifall de skulle hända nått, iofs har jag chansen att ha våran hund på rummet men de blir så mycket hår och hundhår e så jävla äckligt!
Har iaf kollat på mer eva och adam, de e så himla bra, kommer va tråkigt när jag kollat klart på alla avsnitt, men ska nog faktiskt se på Greys för jag har inte sett så mycket av de, har inte kännts som en serie för mig, men eftersom alla andra verkar älska de så e de iaf värt ett försök.
som sagt sover pernilla över hos mig imorrn, vi ska först gymma sen åka till mig och plugga, och ja ska nog föreslå att vi gör scones me , va sugen på de idag men orkade aldrig baka, för jag va så inne i eva och adam!

ska gå till sängen nu

kommentearer uppskattas såååååååååååååååååååååååååhär mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart vi ska ha snöbollskrig stumpan <3

men du, ut å gå snart eller?

Saknar dig <3

2008-11-11 @ 13:42:21
URL: http://ejdah.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hehe :) Joo, jag plattar också mitt hår men försöker att inte göra för ofta nu när jag färgar det så mycket och så. heh :) Jaa, det är ju inget annat :P pusss

2008-11-11 @ 14:10:49
URL: http://craazynights.blogg.se/
Postat av: Bellis

sv: tack så jätte mycket, din va me super fin fahn (Y) hihihi Awww Eva och adam <3 håller med om att man blir deppig när man sett alla avsnitt... men jag laddade ner fyra födelsedagar och ett fiasko me (A) haha! ;D man blir besatt!



Sötbarn<3

2008-11-11 @ 16:56:48
URL: http://isabelcarlsson.blogg.se/
Postat av: Bellis

hiiih ja gör de ;D hihih funderar på att titta på alla avsnitten snart igen (A) haha Pusspåre! :D

2008-11-11 @ 18:33:57
URL: http://isabelcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0