sjuk idag

usch, jag hatar verkligen att vara sjuk, de e så himla jobbigt och tråkigt, e hemma från skolan idag, var verkligen tvungen. Har knappt sovit något inatt, har trott att jag kanske sovit till långt in på dagen, men vaknade vid halv nio och gick upp och åt frukost för jag va så himla hungrig, men så när man e sjuk så smakar inte maten som vanligt, så då försvinner aptiten.


Fick nyss världens hostanfall, hostade säkert en minut och har så himla mycket slemm(usch) i halsen me så jag höll nästan på att kväva mig själv :O


Kände mig dum nu när jag ringde och väckte Maggan, men jag trodde faktiskt att hon va vaken (a)


jahaa, så va gör man idag då :O får alltid dåligt samvete när jag missar massa i skolan, och idag e ju den jobbigaste dagen me så lär väl ha en del att ta igen imorrn om jag nu ska gå imon, de beror på hur mycket alvedonerna hjälper och hur mycket jag sover inatt. Vill faktiskt inte missa massa i skolan, vi har prov nästa vecka så kanskekanske kan jag läsa lite på de, sen ska jag skriva ett två sidor långt brev om mig själv på engelska, de e väldigt svårt tycker jag ;s men ska iaf försöka göra klart de idag!


ska nog kolla på någon film idag me, jag har ju tid, orkar inte gå ut annars skulle jag behöva lite luft, blir helt snurrig när de e så varmt ena sekunden och andra sekunden fryser jag.


mindre än en månad till julafton nu, har köpt klart julklappar till tre stycken och har tre kvar : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0