snorig och hes

de e precis vad jag e nu, och väldigt mycket av båda två också. Usch de e de värsta som finns att va båda två mycket, snorigheten finns ju tillexempel näsdukar för och jag kan ju äta halstabletter för att det hesa ska försvinna, eller jag hade kunnat göra de, men just nu känns inte som om nått hjälper så speciellt mycket. Jag snyter mig och jag äter halstabletter, men de enda som händer e att min näsa blir röd och svullen och min mage me eftersom jag ätit två halstablettsförpackningar idag. De jobbigaste e på morgonen då man ska skrika på mamma och rösten låter som att man har fått ett kycklingben i halsen(hihii emma).
E väldigt glad över att de snart e helg igen, ska nog åka till stan en snabbis på fredag och kolla på jacka och skor som jag verkligen behöver, har iofs båda, men de e inga jättevarma , jag vill ha skor med muff innuti och sen en varm skön jacka, helst en grå jacka.

usch vet inte om jag orkar skolan imorrn, får se hur de blir, men vill iofs dit och hämta mina filmer som jag lånat av pernilla, de e typ julkalendrar från förr, de ska bli kul att se på dom.

fick verkligen ett slag utav huvudvärk nu, förlåt om jag klagar och låter som om alla ska tycka synd om mej, de e inte de jag menar, men de e bara så att jag tycker iaf ni kan ha lite medkänsla :D

neh, nu ska jag lägga mig i min säng och sova så himla gott under mitt duntäcke, överkasst och min filt, hoppas på att de ska bli varmt iaf (a)


älskkkar er , ni vet vilka


Kommentarer
Postat av: PERNILLA

& VI älskar dig snygghuvud! <3

2008-11-27 @ 19:03:17
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0