t r ö t t

usch tisdagar e inte mina dagar, e alltid som tröttast på morgonen då, idag försov jag mig tillochmed, hade ställt alarm på 05;30 men går alltid upp tio över sex men idag skulle jag gå upp vid sex för att hinna duscha, men istället för att snooza tryckte jag på stäng av :O, så pappa kom in vid tjugo över och frågade om jag började sent idag, först reagerade jag inte, de va väl för att jag egentligen inte lyssnat på han sa, men sen insåg jag att jag tyvärr va tvungen att stressa idag, men de gick iaf bra, skoldagen idag har varit helt OK, geografi där vi skulle välja ett land att jobba om som man sedan ska kunna beskriva, endast med hjälp utav en kartbok :O
sen hade vi matte och samhäll, på samhällen ska vi göra olika debatter till öppet hus på lördag. Putte, Carro, Linnea, Lalleh och jag jobbar om FÖR homosexuellas rätt att adoptera och ingå äktenskap, tycker de e väldigt lätt eftersom jag e för de på riktigt också, kanske lite svårare att behöva gå emot vad man egentligen tycker, men tur hade jag där!
På historian gjorde vi en fin book till emma, där vi hade gjort egna sidor där vi skrev en liten hälsning till henne, min och Mysans sida blev så jävla snygg, den blev även framsidan också, men alla andras va me gulliga!
Åkte sedan hem me bussen och när vi kom till ICA tyckte jag att våran bil stog där och så kollade jag in i affären och där stod min mamma i kassan, de va väldigt tur, så jag åkte me henne hem och nu har jag ätit me familjen, pratat med pernilla och även kollat på eva och adam ( <3 ).

Åhh ikväll e de andra avenyn, kanske även nått annat kul, de lär ju märkas hih

förresten e de bara fyrtiofyra dagar till julafton om jag räknat rätt , shioo, snart börja tänka på vad man ska både önska sig och köpa, blir nog en ullared tripp känner jag, tror kanske jag skulle åka me ida ida och pernilla, hoppas på de iaf



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, men dom har olika samarbetspartners i USA :] Förtydligade det nu, hehe.

2008-11-11 @ 21:09:38
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHA. Neee.. jag är bara knäpp ;D haha!!

Så du har blogg med alltså :D niiice <3<3<3

2008-11-12 @ 21:16:51
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/
Postat av: Mysan

våran sida blev finast :) den + ronnies ;D

& det gjorde visst susen, för nu mår väldens bästa emma bra :)

2008-11-17 @ 14:55:19
URL: http://heyramrod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0