Familj & vanner...

okeey mitt halvar har har varit helt underbart, jag har faktiskt aldrig kannt att nu tar jag planet hem, for jag lever for nuet och kanner att allting finns kvar nar jag kommer hem, for det gor det. Jag upplever bara detta en gang i mitt liv och det ar nu, sa varfor sitta och tanka pa nagot jag kommer uppleva flera ar framover ? Min fodelsedag och jul, som jag trodde skulle bli jobbiga, va helt underbara :) for bra for att va sanna ! Det ar val darfor jag sitter har nu, men varldens jobbigaste langtan, langtan efter att fa vara nara er, och bara vara med er och umgas och gora sant som vi alltid brukar gora, darfor jag inte orkar ga upp idag, jag vill bara sova bort denna dagen, jag vill bara att imorgon ska komma, och hoppas den blir en battre dag, vill bara kanna mig stark igen , for just nu kanner jag mig bara sa himla...sa himla SVAG utan er <3333333333

JAG ALSKAR ER NI E FAN DE BASTA EN MANNISKA KAN HA, VI SES SNART <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh Malin mitt hjärta, jobbigt att du känner såhär... men tänker bara tala om att jag finns alltid för dig både nu och när du kommer hem ! Föralltid kommer du finnas i mitt hjärta och vi kommer alltid vara vänner... tack för att du finns o du ska veta att jag tänker på dig och saknar dig varje dag <3 Älskar dig vännen !

2009-12-29 @ 19:52:58
Postat av: Magdalena

Jag kan inte säga att jag vet hur du känner, för det gör jag inte. Men jag vill att du ska veta att alla här hemma väntar på dig och kommer göra livet underbart för dig när du kommer hem. O jag, jag är just nu den lyckligaste i hela världens, som ska få komma o hälsa på dig, och då hoppas jag att jag kan göra dig starkare och att du påminns om hur jävla tråkigt det är här egentligen ;O okej, med dig är aldrig någonting tråkigt, för du kan lysa upp en hel värld med den utstrålning som du har. Jag avundas verkligen dig för du är så himla stark, jag hade aldrig kunnat åka ifrån och verkligen satsa fullt ut o leva i nuet. I mina ögon är du världens bästa människa o vän, och det kommer du alltid vara, no matter what! <3

i love you, best friend <3 du är bäst!

2009-12-29 @ 20:48:18
Postat av: Lalla

Vi försvinner ingenstans malin, det är hur stort som helst att du tagit steget o åkt till USA. det är så starkt gjort! & de kommer fixa resten av tiden, vi försvinner som sagt ingenstans och när du kommer hem kommer allt vara som vanligt! USA kanske du itne besöker igen, allt kommer gå bra malin!

klart man saknar dig här borta oxå, du livar alltid upp stämingen! en helt underbar tjej som jag både älskar & saknar! men det är bara ett halvår kvar, det går sååå snabbt! PUSS ÄLSKADE MÄNNISKA<3

tack för att du finns i mitt liv! (L)

2009-12-30 @ 00:34:24
URL: http://laurathorstensson.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-01-12 @ 22:26:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0